• نوین سبک ساز سبلان

در بازدید رئیس سازمان صمت اردبیل از مجموعه آراکس مطرح شد؛

 

ایرانی: اردبیل در مسیر صنعتی شدن گام بر می دارد/ احدی: مثلث تحریم، برق و گاز دامنگیر واحدهای تولیدی

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نوین سبک ساز سبلان آراکس، مسعود ایرانی رئیس سازمان صمت اردبیل در بازدید از مجموعه آراکس با بیان اینکه در بخش صنعت استان صدها هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در ابعاد مختلف انجام شده است گفت: خوشبختانه استان اردبیل در مسیر صنعتی شدن گام برداشته و همچنان سعی براین است تا این برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی ادامه پیدا کند.

وی از مجموعه آراکس به عنوان مجموعه ای پویا و فعال یاد کرد و افزود: بی شک حضور واحدهای تولیدی همچون آراکس در استان اردبیل می تواند پایه های اقتصادی استان را مستحکم تر کند.

در این دیدار مجید احدی نیز با اشاره به تولید نخ و پارچه پلی پروپیلن در مجموعه آراکس اظهار کرد: پارچه پلی پروپیلن محصولی صادراتی است و ارز آوری خوبی دارد اما در سالهای گذشته کمتر به این عرصه بها داده شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آراکس با بیان اینکه تحریم مانع بزرگی بر سر راه صادرات محصولات تولیدی است گفت: در این شرایط ما شاهد هستیم کشوری مانند ترکیه توانسته بازارهای دنیا را در دست بگیرد.

وی تصریح کرد: شرایط تحریمی باعث شده بسیاری از تولیدکنندگان و صنعتگران ما محصولات خود را به ترک ها بفروشند و آن ها نیز این تولیدات را با بسته بندی جدید، به نام خودشان به دنیا صادر کنند.

وی به قطعی های پی در پی گاز و برق در زمستان و تابستان نیز اشاره کرد و افزود: اگر شرایط به همین منوال ادامه یابد فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی سخت خواهد شد.