• نوین سبک ساز سبلان

رغبت متولیان پروژه های عمرانی استان برای استفاده از تولیدات آراکس

به گزارش روابط عمومی شرکت نوین سبک ساز سبلان آراکس، جمعی از معاونان و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از مجموعه تولیدی آراکس بازدید و با مدیرعامل مجموعه دیدار کردند

 

رغبت متولیان پروژه های عمرانی استان برای استفاده از تولیدات آراکس

در این دیدار روحی رئیس اداره نظارت بر ساختمان های دولتی و عمومی با قدردانی از فعالیت های شرکت آراکس در حوزه فنی-مهندسی اظهار کرد: خوشبختانه تولیدات مجموعه آراکس به لحاظ کیفی در شرایط مطلوبی قرار دارد و همین مسئله باعث شده تا متولیان پروژه های عمرانی استان، رغبت زیادی برای استفاده از تولیدات این مجموعه داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از هماهنگی های انجام شده برای برای بازدید از مجموعه آراکس گفت: متاسفانه برخی از واحدهای تولیدی پس از اینکه نام و نشانی برای خود دست و پا کردند از فضای کیفی دور می شوند اما مجموعه آراکس نه تنها از این مسیر دور نشده بلکه روز به روز بر کیفیت محصولات خود نیز افزوده است.

 

تاثیر و اهمیت مجموعه آراکس در توسعه اقتصاد و اشتغال استان

در این دیدار تالشی رئیس اداره پیمان و رسیدگی نیز حضور واحدهای تولیدی همچون آراکس در استان را فرصتی مغتنم شمرد و اظهار کرد: ما بسیار خوشحال هستیم که استان های دیگر کشورمان نیز، در پروژه های عمرانی خود، از محصولات تولیدی آراکس استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه واحد های تولیدی همچون آراکس می تواند در توسعه اقتصادی و اشتغال استان نقش بسزایی داشته باشند گفت: ما تمام تلاش خود را جهت حمایت از این مجموعه انجام خواهیم داد.

 

از کار کارشناسی حمایت می کنیم

در این دیدار غلامرضا سرحدی نیز اظهار کرد: تلاش مجموعه آراکس بر این بوده تا کارها به صورت علمی و با کار کارشناسی انجام شود تا بتوانیم محصولات با کیفیتی تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت آراکس افزود: انتظار داریم که کارشناسان حوزه راه و شهرسازی و سایر نهادها از واحد تولیدی آراکس حمایت کنند تا بتوانیم خدمات بهتر و با کیفیتی را برای مشتریان و شهروندان ارائه دهیم.

سرحدی با بیان اینکه محصولات تولیدی آراکس حتی به شهر های دور دستی مانند کیش و قشم نیز ارسال می شود گفت: این اتفاق نشان از کیفیت محصولات تولیدی آراکس دارد که مشتریان حاضر هستند هزینه حمل و نقل را تحمل کنند تا از محصولات آراکس استفاده کنند.